2013. augusztus 6., kedd

Mézes-diós sült szilva

Hát nem hangzik jól? Mézes-diós sült szilva... :) Na ugyanilyen finom is és ugyanilyen hamar el is fogy! 

A Blogkóstoló 10. fordulója alkalmából, aminek ezúttal Kisildi a házigazdája, találtam rá Kisribizli blogjára. Számomra új volt a blog, szerencsés vagyok, mert mindig új blogot sorsolnak ki nekem :)



Mézes-diós sült szilva

Hozzávalók:
  • szilva
  • fél diók
  • fahéj
  • méz

Elkészítés:

A szilvákat felezzük és egy sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztatjuk. Bőven megszórjuk fahéjjal. Mindegyikre egy-egy fél diót helyezünk és csorgatunk rá mézet, ezt is jó bőven, lepje el a tetejét. Aztán betoljük a kb. 200 fokos sütőbe és 25 perc alatt készre sütjük. 

Tipp: Lehet kínálni vanília fagyival és a tepsiben összefolyt méz-szilvalé keveréket sem szabad otthagyni.

U.i.: bármennyire gusztusos is, nem szabad türelmetlenül a tepsiben levő, még rotyogó mézes-szilvalébe belenyúlni, mint ahogy én tettem, várjuk meg míg legalább nem forrik :D :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése