2011. december 29., csütörtök

Virslipörkölt

Egy karácsony buliba kérdezte tőlem egy srác, hogy készítettem-e már virslipörköltet. Na hát én nem, hogy nem készítettem eddig, de még nem is hallottam róla. Gondoltam, jól hangzik, kipróbálom. Krumplipürével, rizzsel lehet tálalni. Finom lett, csak ajánlani tudom! Köszi a receptet ;) És köszönöm a tálalókat az angyalnak ;)




Virslipörkölt

Hozzávalók: 6 virsli, 1 vöröshagyma, 2 ek paradicsompaszta, só, bors, 3 babérlevél, őrölt rozmaring.

A hagymát apróra vágjuk, kevés olajon megdinszteljük, belerakjuk a karikákra vágott virslit, kicsit pirítjuk, majd felöntjük annyi vizzel, hogy épp a virslikarikákig érjen, beletesszük a babérleveleket, fűszerezzük, hagyjuk pár percig főni, míg megfőnek a virslik. Hozzátesszük a paradicsompasztát, összeforraljuk és készen is van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése