2012. február 28., kedd

Sajtos háromszögek

Ez a finomság azt hiszem a kedvenc sajtos, sós ételem, melegen is nagyon finom, sokat meglehet enni belőle:) Ez is édesanyám munkája:)


Sajtos háromszögek

Hozzávalók:

60 dkg liszt, 20 dkg zsír, 2 tojás, 5 dkg élesztő, 2 dl tej, 25 dkg reszelt sajt, só.



Az élesztőt a langyos tejben felfuttatjuk, beleöntjük a lisztbe, hozzáadjuk a tojásokat, a zsírt és egy kk sót. Ezt öt részre osztjuk, egyenként kinyújtjuk vékonyra, megkenjük olvasztott zsírral, megszórjuk a reszelt sajt 1/5-ével és egy kk sóval. Feltekerjük és cikk-cakkba kis háromszögeket vágunk. Tetejét megkenhetjük tojássárgájával és sajtot reszelhetünk rá. Előmelegített sütőben, 180 fokon 20 percig sütjük.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon fincsi, én is szoktam ilyet sütni. :)
    Tetszik a blogod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó ez a sós süti, akárcsak sok minden más a blogodon.
    A Nosalty-ról jutottam el hozzád, és maradtam is egy darabig:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a tegnap akadtam rád pont:)) A tegnap raktalak be bal oldalt a Kedvenc "receptbányáim" közé:)

      Törlés
    2. Köszönöm, hogy olvasóm lettél, meg hogy szerepel a blogom a kedvenc receptbányáid között:-) Ez olyan jóleső érzés!
      Mesélek: minden új követőnek nagyon örülök, s persze kíváncsi is leszek rá rögtön. De onnan nem jutottam el hozzád, hanem a Nosaltyt böngészve megakadt a szemem egy recepteden, majd ott találtam rá a blogod linkjére. Benéztem, tetszett, amit találtam, s olvasóddá is váltam. Utólag jöttem rá, hogy ugyanaz vagy, mint legújabb olvasóm:-)

      Törlés
    3. :)) Ez jó kis történet akkor :)

      Törlés