2012. március 14., szerda

Díjat kaptam

Timitől díjat kaptam :) A legelső díjam. Nagyon jól esett, köszönöm szépen.



Szabályok a díj továbbadásáról:
  • Linkeld be annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
  • Tedd ki a díjat a blogodra!
  • Add tovább 4 olyan blognak, akinél szívesen kommentelsz!
  • Add-még tovább 2 olyan blognak, ahol nem vagy rendszeres olvasó!
  • Értesítsd egy kommentben a díjjal jutalmazottakat!
A 4 blog, akiknek én továbbadom:
Megfőzlek
Vicuska
Reformkori konyha
Beastie
 

A 2 olyan blog, ahova most íratkoztam fel:
Ízemlékek
Receptjeim, napjaim, történéseim


Fogadjátok szeretettel :)

12 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!

    (- örülök,hogy ilyen gyorsan körbe kezdett járni a díj amit alkottam és hogy úgy látom eddig mindenki jól fogadta)

    VálaszTörlés
  2. Drága Kata, nagyon szépen köszönöm! :) Nem vagyok szorgalmas a díj továbbadásban, de azért örülök neki.

    VálaszTörlés
  3. A legfontosabb kimaradt- Gratulálok az első díjadhoz!!!!!

    VálaszTörlés
  4. A bejegyzések, a visszajelzések éltetik a blogot, adnak néha új lendületet. Hogy van tovább. Köszönöm a díjat :) elfogadom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van és kovácsolnak minket egy jó kis virtuális közösséggé, ahol jól érezzük magunkat...

      Törlés
  5. Köszönöm Kata, és gratulálok az első díjadhoz!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen Kata! Gratulálok az első díjadhoz! Bevallom, hogy megelőztél, mert én is akartam Neked ilyen díjat adni, csak a Delimano verseny miatt még nem jutott időm rá.

    VálaszTörlés
  7. Először is gratulálok a díjadhoz!
    Nagyon kedves vagy, hogy rám is gondoltál, köszönöm szépen. :)))

    VálaszTörlés