2012. március 7., szerda

Narancsos-banános puding

Megvolt maradva egy narancsom, amit mindenképp felszerettem volna használni. Pudingra azért esett a választásom, mert már rég nem készítettem. Finom volt :)



 Narancsos-banános puding

Hozzávalók:

1 tasak vanília ízű pudingpor, 500 ml tej, 3 ek cukor, 1 narancs, 1 banán, kevés tejszínhab, csokoládéreszelék, fahéj.

Elkészítjük a pudingot: a tejet odatesszük főni, a tasak tartalmát összekeverjük 4 ek tejjel és 3 ek cukorral, majd ezt beleöntjük a fövő tejbe és addig főzzük folyamatos kevergetés mellett amíg besűrüsödik, majd beleforgatjuk az apróra vágott narancskockákat. Elosztjuk a tálákákban (én két felé osztottam, de lehet nyugodtan több felé is, akkor kell még egy banán), hagyjuk kihűlni. 


Már így is olyan guszta, hogy alíg bírtam megállni hogy ne kanalazzak bele. Miután megdermedt, kihűlt, tetejére banánkarikákat rakunk, majd ízlés szerint diszíthetjük tejszínhabbal, csokoládéreszelékkel, fahéjjal.

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése