2012. április 3., kedd

Gyümölcsös sertésgrill

Emőcyyy barátnőm régebb készített hasonló fogást. Annak egy továbbgondolt változata lett a mai vacsoránk. Finom volt, első, de nem utolsó alkalommal készítettem! :)





Gyümölcsös sertésgrill

Hozzávalók:

4 szelet sertéshús, 4 szem kimagozott aszalt szilva, pár darab ananászkocka, só, bors, sajt.

Elkészítés:

A hússzeleteket kiklopfoljuk, sózzuk, borsozzuk. Egy szelet sertéshúsra teszünk 2 szem aszalt szilvát és pár kocka ananászt, valamint pár kocka sajtot. Befedjük egy másik szelet hússal. A "hússzendvicseket" grillsütőbe tesszük és alacsony fokozaton (nálam 2-es volt) megsütjük. Ha szükséges  megfordítjuk. Hasábburgonyával tálaltam. 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet. Én nagyon szeretem a hús - gyümölcs kombinációt. A család sajnos nem így ritkán készítem.

    VálaszTörlés