2012. május 16., szerda

Prosciutto szendvics

Öcsém kirándulni volt és hozott nekem valamit :) Amikor megláttam, nagyon örültem, saját magam sem választhattam volna jobbat, mivel nagy kedvencem az olasz konyha. Sőt, miután együtt megnézegettük a könyvet, ihletett kapott a sok gusztusos olasz étel, kép láttán és úgy döntött készít valami finomat vacsorára. A szósz ötlete a könyvből van, de történtek változtatások. Aztán mikor megkóstoltam a szendvicset, eldöntöttem, hogy nekem van a legjobb öcsém a világon :D





Prosciutto szendvics  

Hozzávalók:

3 szelet kenyér, pár szelet pármai sonka, mozzarella sajt, friss bazsalikom.
A paradicsomszószhoz: 3 paradicsom, 1 kk olaj, só, frissen őrölt bors, csipetnyi petrezselyemzöld.

Elkészítés:

A paradicsomokat 1 percig fövő vízbe tesszük, kivesszük, hagyjuk langyosra hűlni, meghámozzuk, a magos részt eltávolítjuk és a húsát a paradicsomszósz többi hozzávalójával összeturmixoljuk, pépesítjük. Mindegyik szelet kenyérre kenünk a szószból, teszünk a darabokra vágott sonkából és ráhelyezünk mozzarella sajtot. Sütőben pár perc alatt megsütjük, hogy szépen olvadjon rá a sajt, majd megszórjuk finomra vágott friss bazsalikommal (én a kép kedvéért egybe hagytam, de aztán felaprítottam :) ). Ha egy kis olaszos különlegessége vágyunk, de nincs kedvünk pizzát vagy spagettit készíteni, ideális lehet ez a szendvics!

És íme a könyv: 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta. Nem kétséges, valóban neked van a legjobb öcséd! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta,Én is rajongója vagyok az olasz konyhának:)Valóban nagyon jó testvéred van!:)

    VálaszTörlés