2017. június 3., szombat

Retektzatziki

Igen, tudom, rég nem osztottam meg bejegyzést... De főzök ám, csak valahogy nehéz megszervezni a lassan 9 hónapos babám mellett a blogolást. Néha már azt is sikernek érzem, ha valamit tényleg olyan formában el tudok készíteni ebédre, ahogy azt elképzeltem. Lehet én nem tudom jól megszervezni a dolgokat, nem tudom más babás blogger hogy csinálja, de hogy ha fotózni is le tudom, az már nagy siker. Hát még feltölteni a fotókat, kiválasztani a nekem tetszőt, megfogalmazni a bejegyzést, megírni a receptet, hjjajj nagy luxus. :)) Arra gondoltam, hogy ezután, a receptek után feltöltök a kisfiamról is 1-1 fotót, megosztom veletek a mindennapjaim egy részét. :)

A következő kaját, mártogatóst már legalább egy hónapja készítettem, de úgy gondoltam még tart a retekszezon, újhagyma is van, így leírom ezt is, ne vesszen el...


Retektzatziki

Hozzávalók:
  • 6 db retek
  • 2 cikk fokhagyma
  • 1 kis doboz natúr joghurt
  • só, bors
  • 1 ek citromlé
  • 1-2 szál újhagyma


Elkészítés:

A retket megmosom és a fokhagymával együtt kislyukú reszelőn lerszelem. Kicsavarom a levét. Hozzáadom a joghurtot, citrom levét, fűszerezem, majd beleteszem a karikákra vágot újhagymát, zöldjével együtt. Fogyasztásig hűtőben tároljuk. Finom sültek mellé ;).

És akkor következzenek a beígért fotók. Most többet osztok, visszamenőleg párat, később jönnek a frissek ;). Már nosztalgikus volt visszanézegetni a régi fotókat, pedig csak "most" (2016.09.07.) született. 

Ismerkedés apával

Ismerkedés anyával

Háromnapos bébibogyó
Beszélgetünk

Várakozás a megkeresztelkedésre


Rácsodálkozás a karácsonyra

Első locsolás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése