2012. június 14., csütörtök

Paradicsomos sült krumpli

Azt hiszem ezzel ez lett a kedvenc krumplis köretem. Mikor megláttam Petra receptjét tudtam, hogy szeretni fogom, de ennyire... :) Nem módosítottam sem az adagokon sem az elkészítésén. Ez így volt jó.



Paradicsomos sült krumpli

Hozzávalók:

80 dkg krumpli, 2 ek olaj, 3 ek paradicsompaszta, 1 kk fűszerpaprika, 4-5 cikk fokhagyma, 1/2 citrom leve, petrezselyemzöld, só, bors

Elkészítés:

A krumplit megtisztítjuk és vastagabb hasábokra vágjuk. Összekeverjük az olajat, paradicsompasztát, fűszerpaprikát, só, borst és ráöntjük a krumplira, összekeverjük. Egy sütőpapírral bélelt tepsibe rakjuk és közéje teszünk héjukban hagyott fokhagymacikkeket. 180 fokra előmelegített sütőben 30-40 perc alatt megsütjük, közben megforgathatjuk, hogy egyenletesen süljön. Sütés vége előtt pár perccel meglocsoljuk citromlével és megszórjuk petrezselyemzölddel

7 megjegyzés:

  1. Tökéletes köret vagy akár főétel! Szerintem holnap kerül nálunk az asztalra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! Majd írd meg, hogy ízlett-e :)

      Törlés
  2. en is hamarosan kiprobalom:)

    VálaszTörlés
  3. A sült krumpli a gyengém:-) Csodás!

    VálaszTörlés
  4. Szia, valamelyik nap láttalak a városban és eszembe jutott, hogy nem láttam mostanában a receptedet. Ma megnéztem a blogot és nagy örömömre sok- sok újdonságot találtam. Holnap lesz mit főznöm.
    Nagyon örültem a húsmentes recepteknek:)
    Köszi!
    Várom az újakat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Lesz még, csak így a nyári nagy melegben kicsit ellustultam :)

      Törlés