2011. november 14., hétfő

Almás-tormás csirkemell

Ezt az ételt már régebb is készítettem, és most pont volt megmaradva egy csirkemellfilém, így olyan recept kellett, amihez kevés csikemell elég, viszont jót lehet enni belőle:) Na ez olyan volt. Az eredeti recept innen, én annyit változtattam rajta, hogy nem tettem bele zöldhagymat, mert nem volt itthon és túl hideg volt ahoz, hogy kimenjek a jó melegecskéből:) és több tormát tettem bele, mert Ottis azt írta, hogy nem érződött eléggé és én is nagyon szeretem a tormát. Jelentem, a torma érződött:)




Almás-tormás csirkemell

Hozzávalók: 1 csirkemellfilé, 3 ek (könnyek közt :)  ) reszelt torma, 1 ek liszt, olaj, 2 alma, só, bors, őrölt szerecsendió, 5 ek tejföl.

A csirkemellet kockákra vágjuk, lisztbe forgatjuk, majd kevés oljaon megpirítjuk. Miközben pirul  meghámozzuk, lereszeljük az almát. A megpirult csirkemellkockákat sózzuk, borsózzuk, megszórjuk őrölt szerecsendióval és hozzáadjuk a reszelt almát. Lefedve hagyjuk kicsit párolódni, végül belerakjuk a reszelt tormát és a tejfölet, hagyjuk, hogy kicsit forrjon össze és készen is van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése